Bezpieczny Hotel

Bezpieczny Hotel

  • min. 24 h odstępu między wyjazdem a przyjazdem następnego Gościa do każdego pokoju
  • realizujemy wszystkie wytyczne Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
  • przy wejściach, windach, toaletach umieszczono dozowniki z płynem do dezynfekcji;
  • regularnie dezynfekujemy poręcze, klamki, przyciski w windzie itd.;
  • ladę recepcji i stoliki dezynfekujemy po każdym Gościu;
  • Pracownicy mają mierzoną temperaturę po przyjściu do pracy każdego dnia;
  • z windy jednocześnie korzystają tylko Goście jednego pokoju;
  • zapraszamy na kolacje na Wieżyczce Widokowej - tylko dla Dwojga;

W restauracji:

  • obowiązkowa dezynfekcja rąk przez gości przy wejściu na teren lokalu;
  • personel wyposażony w maseczki ochronne/przyłbice oraz rękawiczki jednorazowe;
  • śniadanie z bufetu, zza przegrody, serwuje kelner wg życzeń Gości
  • obowiązkowe maseczki w restauracji (nie dotyczy gości siedzących przy stoliku)
  • dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dla gości w obszarze sali i przy wyjściu z toalet;
  • każdorazowo dezynfekujemy stoliki po zakończeniu obsługi gości, zrezygnowaliśmy z bieżników na stołach;
  • goście korzystają z jednorazowych dodatków typu cukier, pieprz, sól. Nie ma na stole wazoników, świeczników, nic, co nie jest niezbędne;
  • zrezygnowaliśmy z eleganckiego, skórzanego menu trudnego do dezynfekcji na rzecz laminowanego, odkażanego po każdym Gościu.

Jesteśmy solidarni:

  • dostarczyliśmy ponad 250 posiłków Medykom z elbląskiego Szpitala - i dostarczamy dalej!
  • wraz z zaprzyjaźnioną firmą ufundowaliśmy 1 500 szt. maseczek dla elbląskiego Szpitala Zakaźnego.

Zapraszamy!

To nie są tylko deklaracje. Że wcielamy je w życie, niech najlepiej świadczą opinie naszych Gości:

10 sierpnia - Booking - Dominik:
Ten hotel poza fenomenalnym budynkiem- kami ma jeszcze jedną ogromną zaletę wspaniały personel. Naprawdę bezpieczne miejsce w czasach pandemii

2 sierpnia - Booking - Nadia:
W obiekcie bardzo czysto, personel bardzo często wszystko dezynfekował, wszyscy bardzo mili i pomocni.

29 sierpnia - Bookig - Łucja
Miła obsługa,smaczne śniadanie.Pierwszy raz widziałam dezynfekcję stolików.

17 sierpnia - Booking - Małgorzata
Plus ogromny za reżim covidowy w restauracji.

16 sierpnia - Booking - Dominik
Jestem pod wielkim wrazeniem zorganizowania śniadań i części restauracyjnej. Z 4 hoteli, w których byłem tego lata, tylko ten sciśle zastosował wszystkie wymagania bezpieczeństwa i w jako jedynym czułem się pomimo pandemii komfortowo i bezpiecznie.

8 sierpnia - Booking - Małgorzata
Hotel z dużą dbałością o bezpieczeństwo gości w czasie pandemii. Wszędzie zachowany choć nie narzucający się reżim sanitarny.

23 sierpnia - TripAdvisor - Beata
Śniadanie podawane jest przez personel, stale posiadający maseczki prawidłowo założone, zza osłon, stoliki znajdują się w przepisowej odległości od siebie.

 

Procedury w sytuacji wystąpienia LOCKDOWN.

Oto, nasze procedury dla rezerwacji dokonanych bezpośrednio w dziale rezerwacji mailowo lub telefonicznie w przypadku całkowitego lockdownu:

  1. Gość odbywający pobyt – otrzyma możliwość bezpłatnego skrócenia pobytu. Gość zostanie obciążony tylko za zrealizowane usługi.
  2. Gość, który posiada zaliczkowaną rezerwację na terminy, w okresie obowiązującego całkowitego lockdownu, będzie miał możliwość:
  • przeniesienia swojej rezerwacji na inny termin – wartość nowej rezerwacji zostanie przeliczona zgodnie z obowiązującym cennikiem;
  • otrzymania voucheru kwotowego o wartości wpłaconej zaliczki do wykorzystania na usługi noclegowe, ważnego do 20.12.2021 roku;
  • otrzymania całkowitego zwrotu wpłaconej zaliczki;